Yahudi Dibelasah (TT2)

ni betul2 kena belasah.betul2 lepaskan geram

lepas belasah apalagi campak.....

minta ampun selepas kena belasah dengan orang yang takde senjata

baru rasa!!!!

sakitkan!!!lagi sakit penderitaan orang2 palestin

nak cakap kesian pun tak boleh..nasib awaklah yahudi

Setuju dengan kata TT yang yahudi penakut.tengok ada hati nak rampas kapal mavi marmara…last last dia kena belasah.Yang belasah tu bukan bawa senjata pulak tu .Ada pulak dengar khabar setelah diikat tangan mereka ,mereka pun mencampakkan diri mereka sendiri kedalam laut …kecian nak larilah tu….penakut sungguh….Yang kita ni kerajaan Malaysia ni pulak nak jadi penakut pulak kenapa .mana kecanggihan askar2 kita .takkan nak perang dengan nyamuk je.belatih penat2 perang dengan nyamuk .Gaji beribu2.Ni yang tak reti pegang senjata berani pergi ke sana .Tabik bagi mereka .TT2 teringat satu hadith yang dimana sahabat bertanya pada rasullullah kenapa aku tidak ingat mati..lalu rasullullah bertanya apa yang ada pada kamu .ia pun kata ada harta sebanyak sekian2 . lalu rasullullah menjawab dengan harta itulah membuat kamu tak ingat akan mati .Dengan ma’na yang kita di Malaysia ni takut sangat nak berperang sebab kita takut ni’mat yang kita kecapi akan musnah akibat peperangan .Jangan jadi seperti ayam yang melihat kawannya kena sembelih .dia kata kawan dia yang kena sembelih bukan aku .Kata salah seorang muslimat palestin jika di Malaysia orang keluar pagi2 mencari rezeki ,orang lelaki palestin keluar pagi2 hanya mencari air.kadang2 sehingga 2 hari baru pulang membawa air.bayangkanlah saudara2 ku atas nasib Palestin .Hidup ini kena berjihad sepanjang hayat..Nak dapat ni’mat ? insyaallah di syurga nanti .

Satu Respons

  1. saya amat bersetuju dengan TT. Memang benar apa yang dipekatakan oleh saudara tu.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: