USM Kubang Kerian dan Plastik

Di USM tidak disediakan plastik untuk diisi ubat yang diberi.

Bila TT lihat ada tertera iklan “katakan tidak kepada plastik” alasan yang diberi mesra alam.

Adakah itu benar atau hanya alasan untuk mengurangkan kos?

Saya lihat pengunaan plastik di USM berleluasa sehingga air yang sedang menggelegak dimasukkan ke dalam tong plastik, itu kan bahaya, keracunan! keracunan! Pihak hospital tidak tahu ke atau buat buat tak tahu.

TT nak nasihat kepada USM jangan menipu begitu sekali.

Selain tu saya lihat tandas kotor, petugas tidak mencukupi sehingga di farmasi menunggu mengambil ubat terlalu lama.

2 Respons

  1. Untuk pengetahuan tt, takde orang yang sakit tak la laku ubat dipasaran. realitinya mmg begitu kan?

  2. Iye lah..slogan ‘katakan tidak kpd Plastik’..emmm..ape xbuat slogan mcm ni: ‘ katakan tidak kpd doktor lelaki dok tengok alat sulit ibu nk melahirkan anak’..heran aku, doktor prmpuan bukan main ramai!! lepas tu knp ler kamu tak tentukan pelajar prmpuan kamu untuk ambik bhgian sakit puan & jgn benarkan sidoktor lelaki sambut anak (sory, knp korang dr2 lelaki tak protes,snyap jer )..
    stau aku ,ust ckp xbole Dr lelaki sambut anak jika ada Dr puan @ nurse yg bole sambut..ubah yg tu dulu ler USM..ni yg buat aku geram nk belasah org nih..and TKO org…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: