Makhluk angkasa lepas

Sekarang ni ada satu makhluk, entah datang dari mana pun tak tahu. Mereka ini menyalahkan ulama yang terdahulu, mereka kata “talkin bida’h, belajar sifat dua puluh tak boleh, kerana falsafah Yunani, mereka kata tuhan duduk di atas A’rasy, tuhan bertangan, tuhan bermata”. Setahu TT lah bila kita belajar sifat Allah yang ke empat (mukhalafatuhu taa’la lihawadis) ertinya bersalahan Allah taa’la dengan yang baharu, kita dapati semua yang mereka kata tu menunjukkan tuhan sama dengan yang baharu, kan tu mustahil?

TT nak beri tahu sikit, “jangan menfitnah Allah begitu sekali, kan sifat-sifat yang dia orang sebut tu sifat yang tertentu bagi makhluk, sifat itu tidak layak bagi Allah.

Makhluk ni dah lah sesat nak sesatkan orang lain,

Makhluk ni agaknya dah tak ada kerja, nak cari glamor dengan menyalahkan orang lain.

Hai! Makhluk, TT nak cakap sikit “buat-buat lah bertaubat, cari guru yang betul lagi mursyid, jangan cari guru yang syaz”.

2 Respons

  1. tuk guru saya kata kalau nak buat orang kenal kita ,buatlah benda pelik2 atau fatwa pelik2 .dah kata makhluk asing kan itu sebab fatwa dia pelik2 …kah…kah..kecian diorangkan TT

  2. bagi aku pulak, tak sesuai lah nama ‘Makhluk Asing@ Angkasa Lepas’..emm…apa kata letak nma: ‘MAKHLUK PEROSAK’ bagi puak-puak ni..he he he..mrk lah yg buat kacau bilau msa pmerintahn mekah kerajaan othmani dan barpakat dgn kafir British menjatuhkan kerajaan Mekah&Madinah..Smpai skrg konco2/pengikut puak ni buat kacau&mnimbulkn masalah bagi umat muslimin. Klau dah baka penjahat, cucu cicit pun jadi penjahat enam jahanam lah kamu…he he he, pooikk!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: